طراحی

طراحی هایپرمارکت و سوپرمارکت

تقريباً سوپرماركت‌ها و فروشگاه‌هاي چندمنظوره و هايپرماركت‌ها شبيه به هم هستند، البته از اين لحاظ كه در هر سه، چيدمان و دكوراسيون داخلي مي‌تواند به افزايش فروش منجر شود. با در نظر گرفتن اهداف فروش، و رعايت برخي معيارها و استانداردها در آرايش داخلي فروشگاه مي‌توان علاوه بر افزايش فروش عادي، فروش تكانشي (ترغيب مشتري براي خريد كالاهايي كه از قبل تصميمي براي خريدِ آنها نداشته است) را نيز افزايش داد. اگر محل‌هايي كه براي چينشِ تجهيزات فروشگاهي و قفسه‌هاي فروشگاه در نظر مي‌گيريد درست باشند، دستِ‌كم 15 درصد به فروش‌تان افزوده خواهد شد.

امروزه تنوع بالای دکوراسیون و تجهیزات در فروشگاه ها و هایپرمارکت ها با چنان سرعتی در حال گسترش است که با قرار دادنِ گزینه ها و حق انتخاب های گوناگون پیشِ پای مشتریان، به شکل گیری فضای رقابتی در میانِ این دسته از فروشگاه ها منجر شده است. بهترين روش براي چيدمان فروشگاهي اين است كه كالاهاي ضروري را در چهارگوشه‌ي فضاي فروشگاه قرار دهيد و كالاهاي جذاب را درست در معرض ديد مشتري. با رعايت اين دو نكته مي‌توانيد از مؤثر بودن چيدمان فضاي فروشگاه خود مطمئن باشيد.

واحد سازمانیِ ما وظیفه ی طرح ریزی و اجرای الگوی اولیه ی تجاریِ شما را به عهده داشته و در بهینه سازی دستاوردهای کسب و کارتان همراه شماست. از سوی دیگر، واحد اختصاصیِ رابردومان وظیفه ی طراحی، تجهیز و اجرای سازه و دکوراسیون هایپرمارکت، سوپرمارکت، قنادی، کافی شاپ، رستوران و ... شما را به عهده دارد.


الگوی اولیه

اصل اوليه در چيدمان فروشگاهي اين است كه همه چيز بايد به گونه‌اي آرايش يابد كه هم فضاي بيشتري فراهم شود و هم فروش بالاتر رود. چيدمان درون‌فروشگاهي به چند بخش اصلي تقسيم مي‌شود: بخش گوشت، بخش لبنيات، بخش محصولات منجمد، بخش محصولات يخچالي، محصولات خانگي، محصولات كنسرو و كالاهاي بسته‌بندي شده، مواد غذايي تازه‌پخت‌شده، پيشخوان خدمات، گنجه‌ها و قفسه‌ها، فضاهاي پشتيباني، دفاتر و اتاق‌هاي امور اداري، اتاق‌هاي استراحت و رفاه پرسنل و ….

در راستای همسوشدن با دهکده جهانی و ارتقاء سطح کیفی و عرضه محصولات و خدمات گروه دینا، بر آن شدیم تا با ایجاد سیاستهای کاربردی با ساختاری روان و طراحی زیبا کاربران را در انتخاب شان یاری نماییم.

در رابـردومان مـا با استفاده از فناوری طراحی سه بعدی، به نوعی الـگوی پیش تولید از ایده ی ذهنی شما در خصوص کسب و کارتان می رسیم تا پیش از اجرا و تجهیز فضای کسب و کارتان، ابعاد مختلف آن را مشاهده و لمس نمایید. ما معتقدیم که تجسم خلاقانه ی هر ایده ی ذهنی در فضایی سه بعدی، میتواند مسیر پیشِ رو برای تحققِ موفقیت آمیز آن را هموارتر نماید، چنان که تاکنون تجربیات ما مُهر تأییدی بر این اصل بوده است.


ه